Fredag.

Sista dagen på lovet men inte för mig för jag ska ha lov ännu en vecka yeeah!

Idag har jag hämtat skidbrallor hos camilla sen åkte jag till centan och fikade med Jenn, sedan kollade vi solbrillor och gick till banken osådär. Skit ungen hann ju inte mer än att hem och vända så ikväll åker hon tillbaka till Norrland för att sedan åka hem i ngra dagar för att sen den 6 april åka till Paris, PÅ OBESTÄMD TID!!

Men jag är bara glad för hennes skull att hon får uppleva så mkt.
Sitter här med ett lite dilemma om jag ska ut med jobbet ikväll eller inte, måste iaf packa klart snart för att skjutsa över alla sakerna till malin...

Ok fick precis veta att de blir utgång ikväll tjihoo.

Nej nya problems, klädproblems.. bajs.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0