Freeedag Tjiho!

Idag var de salongs besök hade en kund halv 2. så innan de va de ganska lugnt, städade lite gjorde en liten uppsättning nothing much!

Anne ringer o frågar om jag ville följa med på kryssning ikväll och de ville jag självfallet, bara att de INTE fanns NÅGON biljett kvar. suck. får bli ngn annan gång.

Så planerana blir som innan, alltså utgång i Uppsala med camilla och hennes vän malin. Blir nog prima! Innan det så är de tjej middag hos sandra myspys.

ska bli så skönt med en hel helg utan jobb! ¨

ikväll är de skiva på rilles oxå så jag antar att bålstas befolkning ska dit men not me, not tonight.
Been there done that ;)

Nu ska jag rota sönder garderoben efter ngt att ta på mig ikväll!
Ciao.

Im listening..
Postat av: CAZZIS

Tror du på spöken? :D

2008-03-07 @ 16:56:51
URL: http://cazzis.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0