Galen värld.

Det är en galen värld vi lever i, som kan förändras på bara några sekunder om man är fel person, på fel plats vid fel tillfälle.
Är det ödet som verkligen bestämmer? Är allt pga karma? I don't know.. Vissa har iaf lättare för att få otur än andra.. Kanske det är så de är, du föds med tur eller otur, som att födas rik eller fattig, du väljer inte själv, de bara blir så?
Och att man kan vara den svensson man är och helt plötsligt hoppa till där i stolen. de e konstigt. allt är sjukt. tänker tillbaka, minnen, fisketurer, potatis kanoner.. skumt. allt är skumt.
Man blir inte klokare av att spekulera, snarare dummare?... men jag kan inte sluta undra, vad händer sen? med dig, er, allt?... vem är nästa? går de bra för ngn? eller de kanske inte är meningen att det ska..

den fria viljan ja, ansvar, ja.. juste...


Im listening..
Postat av: Anonym

Hej på dej Sara !!
Jag bara ÄLSKAR att läsa i din blogg !!!

Jag vet VEM du bl.a tänker på i detta inlägg !!!
HÅLLER MED DEJ FULLSTÄNDIGT !!!!!!
Känner mej SÅÅÅ BESVIKEN....... Vissa får en chans till ...... men tar den inte ????!!!! VARFÖR ????

Ha det gott !!!
Kram Lotta

2008-03-15 @ 23:07:34
Postat av: Anonym

lotta: Ja precis! jag förstår vad du menar! vi vet båda hur de står till med allt.. ja vad ska man säga.

ha de så bra!! kram

2008-03-18 @ 21:07:59

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0