Lördag.

Tjoho.
Igår var de utgång och det var roligt. Lagom med alkohol så de va prima ballerina.
Sandra hämtade oss ända in i uppsala, så gulligt av henne.

Vaknade kl 10.00 idag och känner mig allmänt trött och äcklig. Ska kanske ta en simtur med malin efter att hon slutat jobba, känner att det skullle vara jäkligt uppfriskande.

Imorse när jag kom upp hörde jag att mamma lämnat oss och stuckit till örebro, de va ju snällt, vem ska då laga lunch till mig?

Jag måste hitta ngn med hjärtformat ansikte och ta kort på oxå, annars dödar tjejerna mig. så de ska vara fotat tills imorgon....Med lakan sa vi va??

pussspuss.

Im listening..
Postat av: natalie

INTE lakan.elr skoja du??

2008-03-08 @ 13:27:00
Postat av: s

hahaha du gör det så lätt natalie hahaha..

2008-03-08 @ 17:03:23
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0