måndag.. eller aa tisda rå!



tjingo!
igår va de ett stormigt möte hemma hos steff men vi hann med mycket må jag säga!
snart klara med projektet och det känns så skönt!

Åkte hem till Natalie efter det och vi chillade och snackade skit in på små timmarna riktigt mysigt :) morgonen idag kunde inte börjat bättre! var sjukt trötta när kl ringde men då såg jag smset från min lärare att första lektionen var inställd så vi började 10 över 1 idag sköööönt!

hade min stammis kund i skolan så de va perm. rullning, klippning och läggning, hann med allt på 2,5 timme så jag e nöjd. etfter det STRESS iväg till jobbet.

När kl närmade sig 20 i 10 kom vi på att vi glömt plocka ihop till buffe beställningen och det tog sjukt långt tid etfersom jag inte ens själv vet var vi har alla varor.

En kund lackade ur på mig och slog på kassan, då hjälpte en kille mig och skrek på gubbjäveln Thanks :)

Idag har det kommit fram svart på vitt att jag måste följa mina drömmar, flytta flytta flytta. kommer tydligen inte hitta mannen i mitt liv annars :) slå mig fri helt enkelt.. haha.

Jag tror för övrigt att nattis fuskade  ang. hennes love life.

Nu ska jag väl försöka sova men jag har precis börjat läsa Magdalena graafs bok och den  är riktigt bra måste jag säga!

Puss puss!

Im listening..
Postat av: nat

hahahaha...ja...det gick ju iaf inte riktigt som jag hade tänkt...jag bara ljög!!

2008-03-12 @ 17:46:40
Postat av: Anonym

hahaha YES i knew it ;)

2008-03-12 @ 20:47:53
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0