monday.

tränade lite idag på min orbie plus pilates boll. good for me.
åkte vidare till jobbet och nu e jag hemma!

jag har klarat av denna dagen med min och malins deal, hon med tror jag! vi e grymma!

bytte bort min fredag så nästa helg är jag heeelt ledig och helgen efter det jobbar jag fred-måndag men de e smällar man får ta och jag har hellre en helt fri helg än fredag sen helgen efter lörda-sönda.
hade bara varit borta från jobbet i 2 veckor och dom har gjort om massa, haha brandövningen som jag missa fick dom släcka en brinnande karl fan de hade jag velat prova på!
läste även på vecko brevet att vi kommer få ett grymmt erbjudande från planet fitness så de väntar jag spänt på att ¨få höra mer om sen.


det ska bli trevligt att träffa tjejerna i klarren imorn och höra vad dom har hittat på för bus under lovet.


nu ska jag kolla min FB. pusspuss


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0