Påsklov :)

image308
Tjoho! idag var de sista dagen inför sista lovet.
Ska bli såå skönt med lov så jag vet inte vad!

Efter skolan tog jag en snabb shopping och köpte en outfit till morgondagens utgång. Eftersom det är påsk och jag inte orkar pynta hemma så får jag pynta mig själv .. höhö.

Idag är de Jennifers och Natalies dag:
Grattis på 19 årsdagen/20 årsdagen. Love you guy's hoppas ni får en underbar dag!


Iskolan gjorde jag nästan klart min slöja, eller den är nog klar.. så de va skönt, fick tillbaka ledighets lappen oxå så de blir sälen med Mallan sista mars. Kul kul.

Snart ska jag röjja upp lite här hemma men jag orkar inte just nu, sen ska jag väl ta mig ngt att äta.. kanske träna lite oxå.. min orbie agerar klädhängare nu och inte träningsmaskin som den borde. så jag ska ta ett ryck och träna lite, sedan ska jag ta ett lååångt bad och ta på mig lite BUS. känns väldigt behövligt på mina blekfis kropp.

Ikväll kommer therese hit och det blir myspys.. får se om även anne ploppar förbi efter jobbet!

Pusspuss och GLAD PÅSK ALLA DÄRUTE!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0