söndag!

I fredags blev de utgång med jenny, blev nivå, torget, en sväng förbi huset (aldrig inne dock), vanilla och after.. sen en sväng förbi soap men dom hade stängt. Men det var trevligt :)
Slocknade runt 4 hemma hos henne, sen gick vi upp 11 för hon skulle jobba kl 12, mådde PRIMA, inge bakis alls! helt underbart! traskade ner med henne till ica och vi mötte upp david på vägen, haha var tvungen att byta om, för jag orkade inte åka hem i fest kläderna haha.

Tar iaf bussen till Karlberg, sen helvette! tågen går ju bara från sumpan! hade jag totalt glömt bort!
så då fick jag gå till st eriksplan och ta tuben till fridem. sen byte till sumpan sen missade jag pendelfanskapet med 1 minut!!!

Sen drog jag en sväng förbi malin och käkade lunch, pratade om bröllop och barn haha.
Sen gick jag hem. städade så kom therese och anne så gjorde vi i ordning oss och åkte till sumpan och satte oss på ett hak och drack, skulle vidare egentligen men de blev icke så!

Åkte hem till mig så fick vi besök av brallan christoffer och loven haha. freaks är vi hela bunten, men mest jag o anne måste jag tro??. å herregud.

Nu ska jag snart pallra mig till jobbet BLÄÄÄ! jag vill ta de lugnt idag men icke icke.

Pusspusss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0