Sweeney Todd.




Idag har jag sett mount everest -försöks (och få lyckandes) bestigning med mor min.
Brukar oftast inte gilla natur program men de va ganska underhållande när dom blev snurriga i huvet när syret försvann och när vuxna män förtvilat tjuter för att dom klarade det inte till toppen på berget, utan bara toppen på deras mentala och fysiskt uppnåbara berg. haha väldigt filosofiskt.

Sen åkte vi till kista och jag inhandlade en present till pappsen, försökte förgäves hitta min bärbara dator som jag ska köpa men jag får vänta med det.,
Världens segaste kina resturang och en liten stund senare satt vi på bion till sweeney todd.

Jag personligen tyckte att den var väldigt bra. Lite konstigt slut bara men annars va den grymm. Johnny depp är inte bara snygg som fan utan han kan sjunga oxå.. 
 
Malin lyckades hålla sig vaken genom hela filmen, eloge till henne. tror de e första gången? haha.

Ledig från skolan imorn men jobb på kvällen.
Back to normal med andra ord.

Pusspuss.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0