tattoo

Jag vill tatuera mig igen.. och köra en cover up på den jag har.. känner mig taggad till tusen.. haha. bara en parantes ;)


Im listening..
Postat av: jessica ENGLAHÅR

hej sarapara :D ja läser faktiskt din blogg ;) haha! aja, de var min sista dag idag på englahår, skit tråkigt :( men vi måste komma igång med träningen! okej? :) vi hörs. pusskram /bruna-pannan

2008-03-20 @ 19:16:07
Postat av: s

Nämen va trevligt att du gör de :).. ja de måste vi verkligen.. längtar efter att få höra dina snarkningar på träningen hahaha.. tråkigt att din praktik e slut nu :(.. men men vi styr upp de där så är vi slimmade till beach 08 :) puss /snyftsara haha.

2008-03-20 @ 19:23:11
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: Jessica

haha ja visst. tycker de känns skit trist att de redan är slut, å de va tråkigt att du bara var där 2 dagar av mina 9, de va faktiskt roligast näru va där. haha :) ja, men ja va inne å kollade på schemat. men vi får prata lite om de, vilka dagar som passar oss bäst tillsammans åså :) Puss

2008-03-20 @ 19:32:40
Postat av: s

ja de e synd haha. va så roligt med lite "yngre blod" hahahaha. Ja de får vi verkligen göra!
det är ju lov nu oxå!.. men jag måste vänta till löning innnan jag kan köpa :) men vi får prata mer om de som sagt. pusspuss

2008-03-21 @ 13:10:51
URL: http://saarailona.blogg,se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0