vaknade på fel sida.

image299

idag va en bajs dag och jag hatar den.
Började med att jag efter endast 6h sömn vaknade och skulle duscha missa mitt tåg, eller jag orkade inte ens stressa så jag medvetet tog det andra kommer till skolan TRÅK lektioner.

Efter skolan skulle jag pigga upp mig med shopping men jag hittade inget att spontan handla innan jag begav mig till salongen så skit va de värt..

är trött som ett as. fönade lite vågor annars...typ INGET.... sen hem och plugga YIPPIE!


jag gräver ner mig snart och väntar tills mitt liv kan ta en rolig vändning så att jag kan vakna igen.
Förresten jävla skit horro, som lovade mig "massor av roliga erbjudanden idag" JO TJENA!

Bajs bajs och blekning på byxorna yeeeeeeeeeeah-... dessutom är jag hungrig och då e jag extra grinig...

till råga på allt är jag tydligen lik mitt hat objekt Hillary swank tydligen... hon är typ den fulaste i världen gå o dö shemale!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0