mösspåtagning + valborg.

dagen började med prov sedan håltimme i 2 h vilket spenderades med öldrickande och jag har aldrig.
Tillbaka till skolan för mösspåtagning, sen vidare till nivå med a + b klassen.

Humöret var på tipptopp och jag hade skit kul!!

Efter det mötte jag upp anne, jolene och lisa på rålis, drack lite där sen kom therese och vi drog till bålle och therese åkte vidare. Väl hemma mötte vi upp Marie och styrde färden mot rilles.

Helt okej, lite full, som alla var i stort sett.. somliga fullare än andra.. haha PINSAMT, säger jag bara.. man vet inte om man ska garva åt det bara hahahhaha.

de märks ju så jävla tydligt att man bor i en liten håla, där alla e med alla i stort sätt.. haha,. ja herregud.

sen blev det iaf hemfärd och arbete dagen efter.
Inventeringen gick hyfsat fort, va lte små kul faktiskt hahah.

Upp med tuppen idag åkte till stallet 7 imorse, börjar bli lite seg faktiskt. ska åka o jobba sen vid 3.

pusspuss


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0