allevo kickstart soup!

heej dudes!
idag var min lediga dag så jag passade på att röjja upp här hemma (behövdes)
samtidigt som ellan intervjuvade moi!

sen gick vi lite på stan till Vintage store, dem hade lite coola saker men får nog vänta något!

Sofia hämtade mig sedan och vi åkte ut på misson: djurägare! tyvärr gick det inte vägen idag men imorgon förhoppningsvis ska jag få lite sällskap i lyan ;);)

Vi åkte inom(= som alla halläningar säger, när dom menar förbi) willys och köpte allevo kickstart soup, sedan åkte vi hem till henne och tog mått, haha uusch. på mage, rumpa lår osv osv, så ska vi köra stenhårt på detta i en vecka sedan ska vi ta mått igen och se om de hänt något!

vi känner oss oerhört taggade men får hålla er uppdaterade om diverse mood svings som antagligen kommer att komma. jag tror lina iaf minns sist jag skulle hålla en diet som jag höll på att svimma ifrån redan andra dagen hahaha.


OCH appropå LINA, så kommer hon hit på freedag nästa vecka!!!!!! weeeeei!!!! ååh vad kul vi ska ha det!!

Nu ska jag kika lite på tv, och sedan lost boxen jag lånat av syrran.

Kisskiss!

Im listening..
Postat av: Lina

jo då sari jag minns när du kom till skolan med din matlåda, haha söt!

ses på fredag!

2008-11-10 @ 18:46:03

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0