besök.

Lina kom igår, de va trevligt. Vi drack vin, mkt vin.
Vaknade i chock, men sen uppfatta jag situtationen. haha.

vi har varit bakis idag. gått ner på stan och ätit lunch, kollat på lost, lina sov.

nu är hon på väg in o ska duscha, och på väg menas att hon flyttat ner ena benet från sängen till golvet i liggande position, men de är ju ett steg i rätt riktning iaf.

hur kvällen ska bli visar sig, men jag kan säga en sak, första vin glaset kommer va en jäkel å få i sig.

kiss kiss.

Im listening..
Postat av: Anonym

Haha hörde om Linas lilla fling, mohahah ;D jag vill också komma på besök!!!!!

2008-11-19 @ 16:51:16
Postat av: Anonym

hhahahaha jaa jag veet ;) du är ALLTID välkommen ;D

2008-11-19 @ 22:23:52
URL: http://saarailona.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0