ledig idag!

helgen blev luuugn lugn, och det var skönt, en helvit helg med andra ord!
Har fått sällskap och ansvar nu för Lilla Marley, Bob! han e uuuurgullig!!
Men han springer i sitt hjul på nätterna, och ibland gnisslar det, oftast vid 7 på morgonen.

Meen vadå jag e inte den som e den!

snart ska jag pallra mig ner till gymmet, har ju införskaffat mig ett gymkort som måste börja nyttjas, på riktigt!

sen kommer eleonor, och viktor. sen ska jag förbi salongen en sväng.

sen kommer sofie och johan och jag ska klippa och färga .

Nu är Lost 1 boxen avklarad, har alltid tyckt att det verkat vara en skit serie, men no no no, den är faktiskt riktigt spännande ska avvärka box nr 2-4, snarast!!

igår åt jag en redig lunch med Aziz på PLAKA, muuums, det var gott!
Måste börja lära mig att tycka om att laga mat, för de är de tråkigaste jag vet!!

Nä nu ska jag äta frukost och sen gå!

pussokram

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0