shoppade lite..



gick en sväng på stan och shoppade lite!
mötte gunilla på stan, hon berätta att vi har kms genomgång på onsdag så vi får vänta med pilatesen till nästa vecka!
sen köpte mig en sallad o gick hem..

idag har de snöat liiite här, mys! saknar snön!!
hemma är de ju tydligen massa snö!

ska snart ner till salongen och föna, åh vad trött jag e på de nu!

ne nu ska jag fors. kolla på project runway!




over and out.

Im listening..
Postat av: Jenny

Det är jättemycket snö här och det är så underbart! På fredag åker jag till Thailand och myser på stranden i 2 veckor. Jag tycker vi får ta en fika när du är hemma! Puss puss

2008-11-25 @ 20:18:02
URL: http://jennylindejorander.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0