Föll på mål-linjen

så känns det verkligen...

Jag är supernöjd med det jag presterade och jag fick jätte bra betyg.. MEN, volymföningen var inte den bästa. Använde tydligen för stora borstar så det är det enda momentet jag måste komplettera!

fick jätte bra respons av domarna, som sa att jag var fullt redo för gesällen och att jag kändes säker, men tyvärr att det var bara det momentet! Känns otroligt skönt att allt det andra är avklarat och att jag fixade det med bara 2 veckors träning!
Jag är jätte nöjd över alla moment förutom det, men jag kände det nästan på mig!

Nästa tid för omprov är i vår men jag ringde utbildningsnämnden i Göteborg som har deras prov om 2 veckor så ska jag höra om jag får komma dit och klara den där jävla volymföningen, så att jag äntligen får mitt gesäll brev!!


Ett STORT tack och miljoner  kramar och allt till:
Änglarna på engla hår, Annelie, Anvi, Cilia, Emma, Therese, Ida, Mormor, Morfar, Peter, Rebecca som var med och hjälpte mig att träna. Som ställde upp på morgonkvisten, och var supermodeller!!!!!

Im listening..
Postat av: Lotta

Vad du är DUKTIG Sara !!!! Kanonbra gjort !! Bra att du tagit reda på att det ev. går att fixa till

"tuchen" i Göteborg.

GRATTIS (ändå) !!! För det är ju de svåraste momenten (tycker jag) som du har avklarade !!!



Go girl ........ DU klarar det !!!!!!!



Kram

Lotta (Annes mamma)

2008-10-29 @ 22:16:12
Postat av: Mikeala Tham

Du var gaaalet fin i din nya päääls! :D

puss från Micki

2008-10-30 @ 18:52:39
URL: http://mikaelatham.blogg.se/
Postat av: s

Lotta: tack tack de känns fan bra ändå! :):)

hoppas allt är bra med dig annars!!



Micki: thaanks i like it ;)

puss!

2008-10-30 @ 21:21:36
URL: http://saarailona.blogg.se/
Postat av: Ida Eidenbrandt

2008-10-31 @ 13:20:03
URL: http://gnagarkusinerna.blog.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0