Mys fika!

Var på salongen idag och övade inför gesällen ida igen. jävla permanent!! får se om vi får till de på måndag!
Annelie e så gullig som låter mig träna där och att dom hjälper mig! big smile!! :D

Sen efter det fikades det med jenni, jennifer och therese, MYSPYS! så kul med "gamla gänget" igen :)

Köpte en stickad mössa som e jätteskön, och jennffa letade efter stickade tröjor utan framgång tyvärr..

Nu ska jag kolla lite på Gossip girl, sen ska jag övningsköra med pappsen!

pok.

Im listening..
Postat av: "mamma" Lotta

Men VARFÖR var inte Angelica med då ?? Har inte hört av henne på ett tag nu !!

Börjar bli liiiite orolig !!!!



Jag VET att DU kommer att klara av gesällen !! Håller tummarna.

Kram

Lotta

2008-10-16 @ 21:37:00
Postat av: s

heej lotta.

Har inte heller hört något av henne på länge men hörde att tette träffat henne nyss iaf!



Ja hoppas ju det iaf :D ha de bra kram

2008-10-16 @ 22:06:50

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0