personal shopper!

 

Hey dudes!
det gick fin fint idag, själv på salongen, de andra var på kurs i mina nya hemtrakter :) hoppas dom får massor av inspiration och en trevlig helg. :D

efter det tog vi en tripp till centrum och jag shoppade lite, bla ett par overknee, mössa, trots otroligt tight budget..
Samtidigt, in Halmstad, shoppade Eleonor, min personal shopper en pälsjacka till mig. Som jag aldrig provat, men jag litar på henne plus att den är superfin! så TACK! för att du gjorde de gumman!

Nu har jag en höst jacka när jag kommer ner.

  

Ikväll ska jag dricka skumpa med Jenffa :D

Im listening..
Postat av: Ellan

haha fan va nice pics ;) Inga problem gumman, du får den så fort du är hemm <3

2008-10-19 @ 15:06:34
Postat av: s

haha thanks ärtan ;).. min min min jacka.. jag läängtar :D

2008-10-19 @ 16:45:26
URL: http://saarailona.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0