rosettdiadem.

Hej hopp!
idag va de fika med natalie och steffie. ååh va mys de va att träffas igen, tiden har gått fort och det har hänt mkt!
Nu saknar jag stockholm, verkligen!

efter det gick jag och köpte mig ett rosettdiadem, sen ringer emma när jag är på tåget och säger åt mig att hoppa av i bro, i sista sekund precis när den ska stängas klämmer jag mig ut och så få jag skjuts till bålsta! trevligt! :)

Åkte till salongen och jag rullade hennes hår, sen kom ida och jag rullade halva hennes hår!

Hem fort som katten, träffa Jenny på vägen, trevligt det med.

Åkte ut och övningskörde m. pappa, jag e en hejjare på fickparkering må jag säga ;D

Körde mig själv till camilla, gick och köpte middag och hade myskväll. även det, trevligt.

NU är jag hemma iaf och kan pusta ut etfer en hektisk dag men jag gillaree. tänkte kolla betner men jag MÅSTE forts. se gossip girl.. och chuck ;)...

vilket jag ska göra nu!! bilder från dagen kommer upp sen.. elr iorm.

PUSSOGO'NATT

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0