Sådärja!

Nu har jag internet ÄNTLIGEN! bråk och tjaffs med otrevliga människor på 3 men nu så!

Idag är jag ledig! så jag sov hos syster igår och pratade lite om gesällen med henne och peter, dresskode m.m haha
fy fan de närmar sig! JOBBIGT! men måste försöka iaf.

I fredags va jag hemma hos sofia på ferre, sen drog alla ut och jag gick hem, duktigt av mig!
Lördagen blev utgång och efterfekke till 6 på morgonen, sov till 3 sen drog jag o sofia en massa gossip girl avsnitt!

NU har jag fattat varför alla tycker chuck bass är snygg, ååh han e läcker, tyckte inte de innan men nu så! grr!

På söndag åker jag hem igen! åh så trevligt o se alla igen!

Det går bra på jobbet, ganska lugnt nu bara men så verkar de vara överallt just nu.

Idag ska jag äta lunch hos bibbi, och ikväll ska jag färga rebecca, linda och helen.
trevlans.

pusshej sålänge!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0