soligt utanför..

hej dudes!
Fredagen var trevlig! roligt att slå klackarna i taket, lite. Vara med jennifer igen osv. men som vanligt, är bålsta i sig inte spec. underhållande!

Lördagen spenderades mestadels sovande, hade feberfrossa och jag  var sjukt osocial mot alla.
och nej, inte bakis, feber! Jag känner mig fortf. hängig faktiskt..

så när jag inte sov så kollade  jag på SATC filmen (för 5 gången), p.s I love you. Och ett avsnitt av Rachel Zoe project, den nya såpan i USA, jag tyckte det var skit bra! och jag väntar på att nästa avsnitt ska komma ut!!
Jag är ju inte dirket ensam om att är en av de absolut bästa stylisterna, och hennes stil sen.. gaaah!

Nu ska jag kanske äta lite frukost,. eller kolla på nån film.,. eller sova haha.

kisskiss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0