Home again.. i mitt egna hem!

I onsdags kom jag till halmstad vid 4 de spöregnade så jag tog en taxi till lägenheten, hade aldrig klarat något annat då väskan var SJUKT TUNG, dom hade till och med satt på en lapp där det stod "heavy" på den..oops.

 Sen kom eleonor så gick vi till smakfullt och käka sommarbuffe sen gick vi till trottobar och drack cosmopolitans myyys.

Torsdagen spenderades förmiddan på salongen vi pratade om vilka krav som finns, om dresskodes och om nya salongen som jag ska få flytta till så fort den är färdigrenoverad i 1 okt, wooohoo!! Da duchette, heter den. Åh jag känner verkligen att jag fått ett super bra jobb och alla är jätte trevliga, börjar först på lockcenter på måndag sedan när den andra är klar så är de jag Therese (som äger den) och Esse som ska dit. de kommer bli kalas!!

På kvällen träffade jag eleo

Fredagen blev jätte lugn


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0