lite update.

Livet rullar på här i hstd. Jobb jobb och åtier jobb.
Hinner med utgång på helgerna och pengarna försvinner sakta men säkert.

hyra, mat, diskmedel, papper m.m....

gaaash livet är hårt när man inte får lön förrän den 25 okt. men jag klarar mig alltid.

Har bokat Uppkörning gaaaah.. måste försöka iaf innan teorin går ut,

Jag trivs bra här nere.. jag har klippt mig, och har en lila slinga haha, de e fint.

Jag sitter hos sofia och vi ska ut, med hennes arbetar kollegor, syster är i stockholm på shopping och ugångs helg. Åh jag är faktiskt aningen avis, saknar sthlm , lite..
 
Men snart e jag på hembesök i 2 hela veckor, åh vad jag ska försöka pussa på alla mina gullisar då!!
och klara gesällen såklart.

Nu ropar sofia. vi ska dricka so

Im listening..
Postat av: Lotta

Men ÄNTLIGEN så börjar du skriva i din blogg !!

Ja, vi saknar dej Partypinglan. Jag var och klippte mej hos Änglahår för ca. 2 veckor sedan. Dom bara lovordade dej och sa att du var SÅÅÅÅ DUKTIG !!

Så gäsellen klarar du nog med bravur !! Skönt att höra att allt är bra med dej där over there ! Ha det gott !

Kram Lotta (Annes mamma)

2008-09-27 @ 16:33:40
URL: http://lottas.bloggagratis.se
Postat av: nathew

ÅH DU MÅSTE LÄGGA UPP EN BILD PÅ DITT HÅR!!!!själv har jag undercut hahahahhahaahhah!!!!måste ses!pusssss!!!

2008-09-29 @ 19:06:55
Postat av: Anonym

Lotta

ååh dom e gulliga dom!! jag saknar er där hemma med! massor!... Jag hoppas att jag klarar det med!

Ha de bra lotta! hoppas du trvis på jobbet! kram



Nathew:

Åååh undercut, fan nattis du stilar till dig;) min är en liten repris på hur du klippte mig, förra sommaren, med en nyare touch..

Jag saknar dig. räkna med en date när jag kommer upp. BILDER KOMMER!

2008-09-29 @ 20:59:25
URL: http://saarailona.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0