jag flyttar!!!! 1/6-09

idag har de varit fullt ös medvetslös på salongen mkt kunder och full rulle, precis som de ska ;)

Jag hann med att ringa min nya värd och nu är de klart, jag flyttar!! 1/6 kommer jag in  i min faboulus lägenhet, och den 6e ska jag ha 20årsfest/inflyttningsfest!

tänk när jag fyller 20 har jag flyttat 2 gånger redan! det är helt sjukt, ensam alltså!
den 1 juni för ett år sedan var de det sista innan studenten som skulle fixas, oj va fort allt har gått!

var tar åren vägen??

jaja anyway, jag ska flytta och livet känns underbart just nu faktiskt!

men alla har de inte lika bra just nu, P jag tänker på dig!! allt kommer gå jätte bra, kämpa på så ska du se att allting ordnar sig!!.. vi tänker på dig allihoppa!!!
men du är stark så detta fixar du peace of cake!! kick it's ass!!!!

Im listening..
Postat av: Karolina

Åh jag längtar så!!!!!!!!!! Fan jag vill bo i sverige i sommar så att jag kan komma ofta till dej men blir garanterat på festen o sen i juli o sen mer helger!! hur stor e den? 2 rum o kök?

2009-04-24 @ 22:07:48
Postat av: beccs

oj det blev helt knäppt att det stod karolina a men det var jag som hade skrivit. puss

2009-04-24 @ 22:09:01
Postat av: "mamma" Lotta

GRATTIS ! Till nya lägenheten... Då flyttar du när vi flyttar. Men jag tror vi får flytta in sista helgen i Maj. Eftersom 1/6 är en måndag.

Men skönt för dej att flytta till mera än dubbelt så stort. Lycka till DUKTIGA Sara !! För det är du VERKLIGEN, duktig menar jag. Kan säga att när jag var 23 (då jag fick Angelica) så hade jag flyttat 2 gånger. Kram och ta hand om dej.

"mamma" Lotta

2009-04-25 @ 01:01:25
Postat av: sara

becca: jaa vi ska ha så kuuuul!!! nej de är en etta faktiskt, men den är cp stor! helt underbar planlösning, öppen och fin med snedtak :) du får bo hos mig näär du vill!! puss!



Lotta: TACK! de känns fantastiskt faktiskt! va roligt att ni oxå ska flytta, pratade lite med anne förut och hon berättade lite om det. va roligt :) away från bålsta hihi!

Men kommer sakna erat hus!.. lite granna!

Ha de så jätte bra och hälsa familjen! Kram

2009-04-25 @ 14:58:23
URL: http://saarailona.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0