JAG FLYTTAR!!!

.....eller?
oj vilken pannkaka allt blev nu.. dem ringde om lägenheten på Brogatan, den är prakitiskt taget min, från och med den 1a juni.. om jag vill! och jag vill ju, jätte mycket.

men det är mycket man vill, och jaaa jag är bara 20 år, men det är mkt som ska hinnas med! alltför mkt!
hjälp åldersnoja.. de ska man inte ha egentligen.. inte än.. inte nu.
HJÄLP!

Måste isf illa kvickt få bort min nuvarande lägenhet.. fort som faaan!

kors i taket hur ska detta gå?.. jag vill ju ha den när jag fyller 20, och ha min fest där,.. de ska måla om hela lägenheten, lägga nytt kakel m.m så den kommer va helt fab! måste kolla på den! snarast!

fan om jag va rik skulle jag göra allt, resa, flytta in i vilken lya som helst, leva livet.. men nu tar allt lite längre tid.. vilket är synd, allt går oxå på något konstigt sätt väldigt fort.. fan fan fan.. va ska man ta sig till!!!


p.s Jag har långt hår nu, som e så jävla skönt och fint, tack vanja!..
Fick även priserna från GHD's säljtävling,

2 Pamper pack, med ena innehållande, fön, värmeskydd, balsam, schampoo, leva in conditioner, och en anti frizz kräm samt 2 klämmor.

och den andra.. duschcreme, bad skum, och 2 st krämer.

TACK!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0