SATC och Loka skogsbär

  


hej hopp i blåbärsskogen

dagen rullade mucho fort, mkt kunder och bra att göra. nice!
Imorgon ska vi tömma HELA salongen, den ska göras om vett ni, förnyas, snyggas till och kommer bli faaaab (i falsett).

Igår var vi återigen på gymmet och körde same story, sen idag va jag på pilates med NIlla.
Fan nu e de beach 09 BIG TIME.. äter bara GI oxå, good for med, bad for my nudlar som ligger staplade i hyllan.

Till lunch idag åt jag en vegg-ost snitsel som JAG tillagat, med uncle bens sås och rivna morötter, jag känner mig grymt avancerad som kock. Lagar endast vegetariskt när jag tillagar något, och fisk så klart men de räknas typ inte.

Om ca 30 min anländer min mor, bror och far här nere i sveriges metropol.. eller inte. men dom kommer iaf!!
MYYYYS!!

Har redan hunnit tjaffsa om mammas cykel men de va ett missförstånd, sen ringde hon och spelade upp "Jag ljuger såbra" och vi konstaterade att -06 mello va den bästa hittils. jag blev glad.

Nu kollar jag SATC och dricker Loka skogsbär, den luktar parfym men den smakar gott.

MÅSTE MÅSTE MÅSTE firra en kamera, jag haaatar att min blogg saknar bilder..
Mooorr!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0