Sjukt rolig helg!

 

heeeej!

Nu e de månda igen och jag e ledig, kalaaas. Ska komma en och kika på lägenheten kl tre.

Nu lite om helgen.. I fredas så ringde emma och hon hämtade mig, satt hemma hos henne och tog 1 öl, och snackade massor, det var myspys! sen drog vi in till stan, gick med henne till Asian och tog 1 öl till sen tackade jag för mig och hon gled vidare.

Lördag va de jobb, ganska mkt att göra så dagen gick fort. Gick hem efter det och käkade lite och svidade om!
Mötte sen upp Syster, viktor. sofia och Hekkla på SVEA.
Jag o syrran kom dit först (stenfeldts är ofta lite försenade haha) så vi började med en öl innan dom andra kom!
Jag beställde oxfile pasta och öl, och sedan tog vi en varsin drink, jag körde en rosa pantern och de andra tog Strawberry daquri, min var ju klart godast ,, enligt mig! Skulle kunna leva på den drinken..

Anyway, efter det så åkte sofia och hekkla hem, så jag syrran och viktor drog några öl på BM, och sen till Mårtensson och shakade ass!!.. efter det mötte vi upp grabbarna på Morfars och drack några till öl..

Sen blev de en bulle hem till syrran!

Haha vilken däck man körde när man kom hem till henne, och de hade tele terrat oss hela natten så en stackars peter fick ta ett samtal kl 5 på morgonen, och stänga av min mobil.. syster och jag hörde givetvis ingenting

HAHAHHA. jaja jag hade iaf en sjukt rolig kväll, har vågat kolla kontoutdraget idag... aaaaaaaaaaaaj!
men men man ska inte ångra något när man haft det roligt och de hade jag verkligen!

Åh jag e glad nu, allt flyyyter!


ciao.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0