Sneak peak

heeey hoes!

idag var jag på visning av min poteniella lägenhet, den va STOR, och luftig, med snedtak, och super fin, dem renoverade nu så de låg väggflisor på hela golvet men planlösningen va toppen och den var så stor!! och 4 garderober iställer för 1 som jag har nu gör en väldans skillnad! de kändes asbra, jag tog med Gunilla som stöd, och hon tyckte med den va fin.

Ska ge ett besked imorgon och jag kommer ta den, om inte något drastiskt skulle hända, men de tror jag inte! Har ringt en snubbe idag oxå som kanske vill ta över min nuvarande och jag hoppas verkligen verkligen på det, för jag vill INTE stå med dubbla hyror, jag vägrar det! eller vägra o vägra jag vill inte de..


ÅÅÅH jag ska flytta flytta flytta, 1a juni är den  min min min.. måste bara ringa imorgon och säga JA TACK!

wiiiiiiiiiiiiiiiihoooooooooooo, bo MITT i stan. 1 minut till jobbet, 1 min till krogen, 1 minut till allt för jag är I STAN!!!


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0