it's not that im lazy, think im just crazy...

Nuu är semesterveckan slut för en vecka sedan hoho.
tiden går för fort när man har skoj!
träffade på ännu ett gäng bålsta people här och det var ju skojj det med, nu är jag med i en jävla lek som heter Buffalo och kommer aldrig kunna gå ur men that's life.

Ikväll är de utgång efter en hård arbetsvecka, är ledig idag och börjar på tisd. igen sköönt!

så ikväll ska jag ezgi och therese slå klackarna i taket!

Nästa helg kanske steffie kommer!! IIIIIAAAAAHHH va roligt!!!! SOM jag saknat henne!!! <3


Nä nu ska jag forstätta göra mig iordning och lyssna på Laurent Wolf - No stress på repeat som vanligt, Kan inte tröttna på den låten.

Over and.. OUT!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0