oh lord!! (wont you buy me a mercedes benz?)

Ojhoj! Nu händer det grejjer, varför är de alltid så?
haha, ena sekunden händer INGET, nästa ALLT! men de e väl karma i guess.. eller ödet! moahaha.
alltid kommer en sak och sätter käppar i hjulet för det andra, haha men de e så de ska va, de här valen vett ni!
Neej nu svamlar jag bara!

Lina ringde idag och berättade att hon e steffie kommer nästa helg. iiiih va roligt!!!! jag har saknat dom så mkt!!

pratade med jenn idag med, dig saknar jag oxå men vi brukar iaf hinna träffas lite granna sådär då o då!

jag är helt uppspelt i kroppen, fattar ej varför?? haha konstig konstigt.

Nuuu väntar jag på eleonor som kommer förbi  när som! imorgon ska jag träffa emma!

pussokram


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0