Sån är jag..

Jag har kommit på att jag är en person som alltid måste ha ett mål, ha något att längta efter. Det kan vara allt från små saker till stora saker. När jag väl kommit på vad jag vill åstadkomma så snöar jag verkligen in mig på det och tänker på det jämt... Nästan. Det är inte alltid mina planer går i verket, ibland kommer det vi kallas ödet emellan och då går saker och ting en annan väg. Jag är en sån person som tror att ödet ger oss vissa val, och det är hur vi väljer att agera i de valen som gör att vi hamnar där vi är idag. Man har alltid ett val, och den kan leda en varsom helst. Jag hoppas att jag kommer kunna nå mina drömmar. Men man vet aldrig vilka val som kommer i vägen, men man får inte glömma att krokiga vägar har oxå ett mål! That's all.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0