mora

Nu sitter jag här i Sivs och Bernts hus.. jag har tillgång till källaren, med säng, tv, badrum osv.
dom hämtade mig från station igår vid 22 tiden.

Har kört dubbellektion idag, med Sofia! Gick super bra!,.. bara lite små grejjer , men de rullar på!

Det är nära från huset till körskolan, och att gå dit var inga problem, men tillbaka ? folk som känner mig vet att mitt lokalsinne är närmast obefintligt ibland, och ja, jag gick lite vilse, men efter ett tag hittade jag rätt spår igen.

Idag kommer tydligen en till tjej hit, isabell, hon hade kuggat sin uppkörning och ska bo här 2 nätter så då får jag sällskap, hoppas hon är en trevlig prick.

annars regn regn regn och snor halt på vägarna. men sofia säger att jag är duktig och att detta kommer gå bra. så i hope so!

puss o kram ses på (moras) stan!


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0