. . .


(likadan som maggis bil)

nu e de söndag redan och jag kom precis på att jag o elle glömt lämna filmen vi hyrde förra lördan, wuuups. får fixa de imorn.

imorn e jag ledig men ska ändå upp tidigt för vi ska käka hotell frulle. smarrigt!

igår åkte jag syrran o peter till gräsås, dit kom evelina och fredrik så käka vi jätte god middag och drack, de va jätte trevligt. Vi vaknade rätt tidigt så vi åt super frulle sen tog vi en tur på peters morfars 4 hjuling hahah fan va skojj de va!!

efter de snabba puckar hem, vi ´tog maggis bil, så jag fick sitta helt klämd i baksätet för man ska ju egentligen bara sitta 2 men de finns plats för 4 hur nu de skulle gå till???.. efter det direkt hem till Monica o tommy på släkt middag o efter det direkt rusning till afron .. men jag hann!

nu har jag precis kollat klart Fanny och Alexander, så jävla bra film..


Im listening..
Postat av: david

har inte ja åkt en sån med mats?

2009-02-16 @ 18:07:06
Postat av: s

joo de har du.. vi prata om de :) ni skulle se peters match när dom precis träffats :D

2009-02-16 @ 21:20:22
URL: http://saarailona.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0