Friiday!

heeey!
idag va de relativt ok på jobbet, en ca 8 kunder idag(?) så de e helt ok, 3 stammisar oxå, de e kul när man blir uppskattad. jo jo.

efter det direkt till restaurangen, vi va 9m pers. på steak house , o de va smarrigt smarrigt.
syrran beställde en stor stark och fick en liter hahaha, men jag hjälpte henne dricka upp, efter det hem till viktor o co. och tog några cider till sen hem, ska ju faktiskt arbeta imorgon!

vet att jag har en färg kl 9, så d e e ju inte läge att försova sig...

fred. den 13 utan vidare problemas, men ska inte ropa hej för den e ej över än.

i morn e de alla <3 dag, så jag o Piff ska va rosa på jobbet. piff o puff ni vet!!

ajuste åke tyckte jag e lik kitty???? hallå???? hahhaha.


hej svej. puss o kram, ses på stan, cykelram

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0