heej söndag, snön e slask



går va de jobb sen personalvård, snabbt hem sen hämta syrran mig elle o sofie, så åkte vi till gräsås och hade sistersnight med fisk soppa, cheescake, godis och vin! Mys!!

Vi spelase även närr o fjärran spelet, jag är inget geni när de gäller geografi, ett antal exempel som mina kära familj/vänner påminner mig om är följande:

*Jag trodde vi stannat på samma MCdonalds på vägen till sälen som på vägen till halmstad.
*Jag trodde att Lund låg någonstanns nära uppsala.
*Jag trodde att chile låg i spanien


Meeen igår när vi spelade fick jag bekräftelse på att jag även bemästrar lite kunskap om omvärlden,
frågan löd "Vad är afrikas mest hotade områden.

Jag svarar: Regnskog

Eleonor blir irriterad på mig och säger att det inte finns ngn regnskog i afrika och rebecca och sofie asgarvar.

MEEEEEEEEEN vem hade rätt? SVARET PÅ FRÅGAN VAR REGNSKOG! moahaha.
sen visste jag hur italiens flagga såg ut så jag kan nog allt litegranna!


Nu har jag tvättat hela dagen elle kom förbi en snabbis. sen så lämnade peter min resväska och jag borde börja packa och städa men kaaanske lite senare. jag e ju som bekant en Latmask!!

Jag har hyrt film "The bucket list" och köpt chips så jag kan smälla i mig ännu mera onyttigheter men de skiter jag i..
Hallelulja för valkarna!!!


Imoron jobb 9-18, tis jobb 9-18 ons jobb 9-15 sen BYYYYE BYYYYE!


Im listening..
Postat av: Anonym

hahaha. fy fan alltså, jag som även läser geografi ^^. Du är så fin, med eller utan valkar baby! du är bra precis som du är! <3

2009-02-22 @ 17:12:51
URL: http://eleonorsj.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0