helt finito.




hotell frukosten va uuunderbart god må jag säga. mums fillibabba!!

efter det gick vi hem till mig o elle kolla på film medan jag städade, så nu e de fin fint bara lite äcklig disk att ta hand om. och de mina kära vänner är en av anledningarna som skulle kunna få mig att överväga att flytta hem om jag inte skaffar mig någon form av människa som diskar åt mig, eller en disk maskin för det är de tråkigaste jag vet i hela världen... nästan,,

nu stack hon och skulle övningsköra, så jag tänkte väl palla mig till kiosken kanske. eller livset som de heter.. sen när hon kommer tillbaka ska vi luncha. sen kl 4 ska jag klippa V. efter det Power träning kl 18.00 och efter det kanske solarie öarna.. måste grunda med en liten bränna innan egyyyypten!!!


åååh bara 8 arbetsdagar kvar!!. bokade en tvätt-tid till på söndag med, för de va fullt idag, vilket kärringen väste till mig när jag besökte tvätt stugan..

"E de du som tvättar eller?`??"
"Nej men jag ska kolla om de finns tid" svara jag.
"PFFFF.. de e fullt"

K Ä R R  I N G ! på henne lät de som om hela jävla schemat va fullt vilket de inte va!! men tog iaf en tid på söndag för de e min nästa lediga dag.. ajuste tvätta e de näst tråkigaste man kan göra..

jag e fortf. proppmätt från frukosten vid halv 9 imorse.. men jag börjar bli törstig. och jag gillar inte vatten.. helst pepsi max, men jag har hört att de bara e tjockisar som dricker light.. så jag får väl acceptera mig i den kategorin..

ett litet tag.. moahah. för efter egypten e de andra bullar ska ni veta, för jag tänker inte sitta där med en skit diet som utesluter alkohol när jag för första gången bor på ett all inclusive hotell, och jag ska pimpla vill jag lova!!


Puss o kram. måndags barn!.. p.s älskar o va ledig på måndagar!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0