Karaktär vad e de?

jag e så jävla KASS. jag har ingen som helst karaktär.. innan när jag va yngre var det de enda som rann i mina ådror. jag va pinne, men jag beslöt mig för att sluta äta godis i ett år, och som belöning fick jag min allra första egna mobil (Nokia 3210).. jag va grym, inte en enda godis slank ner under det året.

Nuu är jag sämst, jag åt visserligen mozarella sallad och jätte nyttigt idag.. plus att den va inte god.
så nu har jag beställt en pizza på hemkörning av två skäl:

1 Jag är alldeles för lat för att diska.
2 jag är alleles för lat för att laga mat på mina nydiskade köksredskap.

jag borde skämmas. fy fan.. men de spelar ingen roll om jag drar igång en bantning innan egypten. jag ska bli slank till sommaren. och det kära vänner. är ett LÖFTE.

over and out.

Im listening..
Postat av: Lina

Du är så söt! "orkar inte diska" de är väl inte så jävla jobbigt, du som tränar så mycket nu borde väl orka de, gullis ses snart! puss

2009-02-17 @ 19:27:30
URL: http://linaedenfina.blogg.se/
Postat av: Sara

hahhaha jag vet.. borde ta mig i kragen haha.

åååh jaa de ska vi :D:D så roligt! pusspuss

2009-02-17 @ 20:02:37
URL: http://saarailona.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0