mysmiddag

hey dudes!
på jobbet kom family S på besök o bjöd mig på middag, för att fira victors körkort.
Så kl 18.00 kom han o hämtade mig från jobbet, så nice med en extra chaffis har klarat mig utmärkt utan körkort faktiskt men jag ska ska ska fixa ett snarast,, skit samma.

Klippte iaf helena o sofia, fin fint. sen va de middag fläskfile med svampsås o potatis klyftor o vin, sen choklad pudding till efterrätt smarr!..

Nu är de bara 5 arbetsdagar kvar sen en förtjänt resa till solen, can't wait.
På lördag e de Sisters night, med syrran, elle och sofi. ska bli otroligt trevligt.

Nu ska jag försöka hoppa isäng för imorn bitti blir de dusch med nyinköpta produkter, allt för kvaliten. LÄNGTAR tills april lovely lovely ..


PUSS!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0