oj. lampan tänd. nya kläder.

hey dudes!

jag hann städa kalas fint innan rebecca kom. så gick vi på stan och shoppade .. kunde inte låta bli, de blev en klänning, 1 skärp, en kuvert väska, ett par mys tofflor, en mc jacka kort :D smink och smycken så jag e nöjd, men inte kontot.


sen klippte o färgade jag henne. as snyggt. sen åkte vi till micke och därifrån till benny och därifrån till stan, blev Bulls o bob .. träffade folk jag kände överallt typ. de va trevligt.

solen skiner, vi måste handla dricka. läsk alltså för jag vägrar dricka vatten när jag bakis. fast jag e inte alls mycket bakis.

åh sista drinken jag fick av marcus bartendern slog till fan. haha sen natta mat från donken not good. juste tror de va en indier eller nåt som bjöd. haha sjukt...

vakna i morse lampan tänd(!) rebecca hitta inte knappen igår kväll hahahhaha.

sen va de en sjuk kille på för fekke nr 2. som springer ut, och säger att han ska jobba om 6 timmar... i OSLO.
vilka människor de finns asså.

Nu ska vi gå. Ikväll ska vi se Benjamin Button, med ögon godis Brad.


Ta ' Ta!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0