Power - spaghetti armar

    

Det blev ett power pass som sagt. Mina stackars armar känns som spaghetti. Fan kommer inte kunna hålla dem uppe imorn när jag klipper haha.

efter passet sprang vi på bandet med, vi e duktiga.

Efter brak frukosten idag har jag verkligen fattat att det är viktigaste målet på dagen, har hållit mig supermätt hela dagen och endast ätit några riskakor efter det..
Ska börja bli bättre med det. ofta blir de bara en kopp kaffe, men nu e de andra bullar.

Ska gå upp lite tidigare imorn och svänga förbi hemköp på vägen till jobbet, har nämligen kommit på vad jag ska äta imorn.

Läste Katrin Zytomierskas blogg och hon hade käkat en mozarella sallad. ååh vad sugen  jag blev på det.
Så de får bli morgondagens lunch.

Ringde jobbet innan och jag har 3 bokningar imorn hitills och ja de e ju bättre än inget.
2 av dem  vet jag exakt vilka de e så nu e de dags igen. va fort de går, veckorna alltså.


imorgon blir de konditions träning.
onsdag pilates
torsdag MRL.

och jag ska verkligen försöka att inte äta ngt godis i helgen.. de är de som gör att min träning står still. då går jag plus minus noll lixom. Jävla choklad.

Nu ska jag kolla vidare på 2 and a half men. shit vad gammal Jake har blivit.


Puss o kram.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0