tända ljus.

jag har bytt lakan och tänt alla ljus här hemma. riktigt mysigt.
Jag tycker att det är otroligt skönt att vara själv ibland. spec. efter ett jobb där man måste vara social och trevlig och glad mot alla. Då e de skönt att komma hem och ha helt tyst inte prata med ngn..

tänkte sätta på SATC filmen snart.. kan se den om och om igen. den  e så jävla bra!
väntar på 2an nu, den kommer kicka ass!

imorgon ska elle köra upp, du kommer klara de gumman! håller tummarna!

idag har de varit luuugnt, thomas tyckte jag skulle byta glödlampor i kort kjol, uppe i taket på en stege.. varför e jag inte förvånad? hahaha. han e lustig han..

Imorgon e de Fettisdagen, och nilla sa att hon skulle köpa en semla till mig för jag tror jag har ca 15 kr kvar på kontot tills på onsdag haha..


Fattig? YES SIR!

PUSS OCH KRAM, SYNS PÅ STAN... PÅ TORSDAG IIIIH!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0