tooorsdag.

Heey!
Jag känner mig frisk som en fisk!
eller nästan, fortf. täppt och kli-ig i näsan men annars e de lugna puckar efter 3 dagars non stopp sovande!

igår va jag på jobbet igen, och goldwell markus kom förbi o snackade .. efter jobbet tog jag en PW på 3 km i spåret, haalt.
skulle kolla hur lång tid de tog o de tog 30min ganska exakt.

så imorse va jag uppe med tuppen och gick den rundan igen, men bara de att de  eså förbannat halt, slog tån i en stubbe så den gör oont.

annars har dagen varit ganska lallig, hade ändå hyffsat att göra så tiden gick fort.

om 20 min ska jag möta upp Nilla,  vi ska på MRL (mage-rumpa-lår), fläsket ska boooort!

jag har big plans by the way, BIIG plans. eller ett stort steg för mig, ínget för er .. mohhaha.

ciao.

eller som ems skulle sagt de, Ta'Ta!


p.s Grattis syssling på 18årsdagen!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0