ullared.

tjoho. nu e jag hemma med mina 5 fullproppade kassar från gekås., haha man blir helt virrig därinne, de blev nödvändigheter som förvaring, diskställ, skur moppar och inredning, med tavlor, vaser, matta och massa massa annat skit haha.

men de e kul man bara plockar på sig!..

Nu ska jag ner till Åhlens och köpa en klädhängare för de e lika bra att shoppa allt man behöver denna månad så får jag spara nästa istället haha. aj va mycke jag köpt nu.. såg att mitt paket från hm oxå kommit. så d e pengar där med.


Men om detta är min allra första månad som fullbetald frisör, då får man ta mej fan unna sig!


ciao. p.s ska även framkalla en engångs kamera från Alanya med mig marcus tette och christian från typ 06(??) haha cp kul.

puss o kram ses på stan!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0