6 dagar in på ett helt nytt år!

Jaa nyårsafton var jätte trevligt, mkt folk, god mat, snaps visor, tävlingar, bastu, och alkohool. för mkt för min del!!
och de flestas antar jag???? slirade hem i en taxi vid halv 6 på¨morgonen fyyy fan!
Vaknade vid 10 ringde mamma, fortf. full, men när jag vaknade på riktigt vid 1 så fy fan vad jag mådde illa då hade bakfyllan kommit ikapp, trodde jag fått vinterkräk. mamma hämtade mig och jag fick ligga i boden hela dan o se på film sen gick jag in till de anda när jag mådde bättre typ 8 på kvällen.

så mysigt att ha haft sin familj här!


Jag har iaf hållt mina nyårslöften hittills:
*en påbörjad vit månad!  inte en droppe har slunkit ner min strup sedan nyår..
*sluta upp med bad habbits, alltså, de e ju massa saker, har iaf inte tagit ett enda bloss sen nyår heller. nice!
*beach -09! går bra, andra dagen på min 5 dagars diet, jag vet haha jag hakar på alla men 5 dagar klarar jag plus att jag ska till gymmet snart.
* sen har jag börjat spara oxå!

Jag e gryyyym! jag har hitills hållt allt jag lovat!!


Im listening..
Postat av: Anonym

det är bra Sara, fortsätt så :D see you tonight! Közz

2009-01-07 @ 08:24:52
URL: http://eleonorsj.blogg.se/

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0