b l o n d e baby.

heey hoes!

längesen jag skrev!
har bott på gymmet den här veckan med, yoga, spinning, aqua duktiga jag!

Har precis klickat hem massa kläder + bikinis till egypten resan wihoo!

Är ledig idag, igår blev jag blond. haha. men jag har ju vart de ett tag men nu e de b l o n t!

ikväll ska min älskade lilla marley få ett nytt hem.. jag lånar ut honom till syssling vars familj älskar hamstrar. Han får de prima där, jag kan ju tyvärr inte sova om nätterna med honom. även om han e väärldens sötaste!

täkte röjja upp lite sen blir de en stund på stan för att kika ut lite som jag ska köpa imorn när jag får LÖÖÖÖN. feting lön dessutom. yeaah!


måste ta tag i de där jävla körkortet igen de suger..

imorgon e de fredag. kanske middag med kollegorna?
på lördag blir de bowling med elle plus sällskap tror jag.

Har inte träffat min syster på länge dock. får ta en vända dit sen med,

ikväll ska jag hem till viktor o sofia o gänget på middag.

ciao.,

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0