jag suger på bowling!

heej!

igår va de jobb som vanligt sen åkte jag med Vanja hem till simlångsdalen och så färgade hon min botten för den såg bajs ut.
det blev prima ballerina så sen skjutsade hon i micke mig till elle. där gjorde jag mig iordning med hennes kläder att låna till kvällen, gaaah, de e jobbigt att inte ha sina egna tycker jag, sin egen stil.. och storlek haha.

Vi gick iaf till andy där micke (elles b-friend) befanns sig så beställde vi lite thai mat och drack o sådär.
drog in o bowlade sen på BOB ,  inledde med en strike! sen sa micke ´"känns ingen press nu" och psyka mig totalt så de gick sämst sen!!!!

elle o micke va bäst... vi tröstade med massa drinkar istället. och gash vad jag blandade igår med vin, champange, cider, öl och rosa pantern men jag mår PRIIIIIMA!!! äntligen e man back on track!

och jag var lagom salongsberusad hela kvällen. sen satt vi i den rockiga delen av krogen. kände inte igen en enda låt förrän Håkan spelades ååh fan va vi drog i! HAHAH.

nej nu ska jag ner på stan o se om de e öppet någonstans sen ska jag nog sola om jag orkar!

Pusspuss.


p.s jag bröt en nagel under bowling fan.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0