Lost i Lost!

igår blev de en luuugn kväll med bara Lost lost lost. :) har även sett 2 nya avsnitt från säsong 5 så nu e jag före alla moahahaa!

Ringde stephanie igår åååh. mys o prata! har saknat henne så! Vi ska ha middag den 27e när jag kommer hem (dan innan jag åker till egypten) och vi ska försöka få med Lina och Natalie med. de skulle vara great!

fick även ett annat, aningen oväntat samtal från bålsta. oj vilken röra!.. men de va skönt o snacka ändå. faktiskt. jag är inte arg längre.. för de orkar jag inte.

Nu gör jag allt annat för att slippa att städa men de får jag sluta upp med. För rebecca ekberg kommer ju om bara 1 timme och en kvart.. aah. måste sätta igång nu!!


vi ska gå lite på stan sen ska vi uuuut! fast först hem på för fekke hos Micke.

ciao. trevlig lördag! (p.s har min långhelg så e ledig ända till tisdag. GK'S på måndag med vanja panja)

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0