segsöndag.




heey!
jag gick en sväng på stan som planerat, de ända som va öppet va åhlens och hemköp. så jag köpte 1 klänning, 2 kjolar, 1 träningslinne ´, 3 prydnadskuddar till sängen, gardiner och en skiva :)
sen köpte jag massa mat som jag konkade hem helt själv. duktiga jag.

sen kom elle förbi vid 2. vi beställde hemkörningspizza sen ´gick vi o sola o sen hyrde vi american beauty för hon blev sjukt sugen på att se den igen?? haha. köpte ben & jerrys glass oxå så vi har svullat rejält idag.

sammy kom förbi vid 22 snåret och lämnade lost box nr 4. så har sett första skivan där med.
fan va bra de är och cp. för man blir inte klok på handlingen.. men men,,

imorn e de jobb som vanligt, sen på kvällen  blir det spinning skööönt. nu e kl 00.00 och jag ska v'äl sova i guess.

puss.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0