söndag

yo dudes!

helgen blev ganska lugn. Åkte hem till syster o pet. med sammy o käkade planka och spelade lite spel o grejjer o de va super trevligt.
sen sov jag där och de gick ingen buss förrän kl halv tio o jag börja ju jobba 9 så jag beställde en taxi och fick en hel jävla buss hahaha.

efter jobbet igår gick jag bara hem beställde mat på hemkörning, börjar lära mig nu att de faktiskt har de här ;) och bara sega  o kollade lost så jävla skönt!

idag har annie gjort naglar på mig, vanja och emma så har tillbringat hela dagen på hennes salong som hon håller på att sälja o de va jätte treevligt. så kul o träffa piff igen :D..

imorgon e jag LEEEEEEEEEEEEEEEEEDIG!!!!!!! så sköönt!

sen har jag bokat in 4 pass på gymmet denna vecka:
*power -mån.
*yoga- tis
*spinning -ons morgon
*pilates- ons kväll.

sen kunde jag inte boka mer. de som e bra med bokningen över internet att om man inte går så får man en varning och jag har redan 1 så om jag får 2 till får jag inte boka längre å då måste man ju lixom gå, ingen undanflykt.

Juste pratade med underbara jen idag. och Grattis ännu en gång till förlovningen!!!!
det är en stor grejj och jag önskar er all lycka i världen!! älskar dig!!!

Im listening..
Postat av: sara

är de jennifer som förlovat sig ? :)

2009-01-15 @ 22:02:03

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0